因為今年自己及家人沖太歲的關係, 要到荃灣的玄圓學院攝太歲…. 相約好友


CA CA 一同前往~


 


雖然是星期二, 但還是人山人海, 如果假日來真的不敢想像喔! 那麼多年都是拜託媽媽幫我攝太歲, 今年終於跟媽媽去學下野LU~


 


我就當然雞手鴨腳啦~ 有些香燭燒極都唔著既? 又要好小心插好, 要避開別人的香燭免得灼親自己也要小心自己燃點的香不要整到人喎~ 身手唔夠敏捷都真係幾麻煩…我都給好幾個婆婆用香係咁插我個頭....好彩無點著O者....


 


幾經艱苦迫到入去了, 再依習俗的方法拜祭, 誠心誠意的報上名來, 希望今年太歲爺爺保祐我身體健康順順利利! :D


還有到孔子廟上香給孔子先生, 保祐我聰明伶俐, 學業進步!唔知係咪心理作用定真係孔子老師照住我, 我覺得我好似真係聰明左D, 記性都好似好左D, 嘩哈哈~


 


那天我還請左一隻玉馬仔同一隻玉貔貅保我平安健康添~


一隻戴係身, 一隻袋在銀包裡… :D


讓牠們使我逢兇化吉, 吉星高照, 狗年行大運!

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()