學左半年日文, 好似連簡單的對話還未掌握到呢....

 

但真的和日本人交談, 就口吃了......

 

問我十句都係答到小小.....唉.......其他唔明呢....

 

最聽得明我諗係佢問我明唔明....而我答得最流暢

 

就係答佢: 對不起! 我唔明.....

 

好瘀呀~~~~~~~

 

幸好她很好人呢!

 

我要加把勁, 下多點苦功才行....

 

不能辜負老師, 艾利嘉和甜甜對我的鼓勵!!!!!!!!!!!

 

我要加加加加加油~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()