終於捱病左, 測驗那天巳經覺得自己好唔妥

心諗 : 千萬唔好病呀, 點都要頂住...

結果一考完, 個人成個散哂, 開始周身骨痛, 頭痛加劇...

 

加菲過來找我, 大家去意粉屋諗住食個宵夜...

原本好為食的我, 無咩胃口, 食左兩啖就覺得好唔舒服...

跟住覺得好想嘔, 即時出左餐廳找洗手間

 

好彩無在加菲面前嘔, 個心即時想起電影"我的野蠻女友"

一幕飲醉酒後嘔在伯伯的頭上的一幕.....如果我當時忍唔住

真係嘔係個碟上面就大鑊....   X,X""

我即時去洗手間嘔到胃都反...好辛苦呢....

 

好在加菲在身邊, 見我咁唔妥即時陪我塔的士去法國醫院...

當時我都暈暈地, 全程有勞他幫忙....在車上本應都想忍住

唔好嘔, 但結果真的忍唔住, 好在加菲醒目問司機叔叔拿左個

膠袋比我....不過, 好醜怪耶....在他面前嘔了......無哂儀態了...

(雖然平時我都無乜......但覺得自己好難睇, 又面青面白)

那晚在醫院攪到好夜先返到屋企, 真是辛苦了他呢

 

我想人在生病時真的好軟弱, 好像很多事都無能為力咁...

好彩多得他, 如果不是約了他吃飯, 我想放學時我都有機會暈

倒街上呢! 不過真的不好意思, 又麻煩他了....

 

謝謝你喔! 遲D等我請佢食過餐補數先!  

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()