我發覺自己一返學又好亂來, 完全唔打扮….超級樣衰….


我唔可以比自己咁自由發展落去…..成日話希望比最好既野


….雖則我內在美實在靚到爆燈…..嘩哈哈哈!


但外在都好緊要, 因為係比人的第一個印象。所謂三分姿色


七分打扮…..所以我要努力, 由明天開始著手…..


 


要做一個入得廚房出得廳堂, 仲要見得下人的女孩子才行


唔係無哂市場價值lu….


 


可能我開始連自己都接受唔到自己咁既款…..真是難為了


錫愛我的人了…..讓你們的眼睛都受罪了

, 明天一早先由跑步著手, 由改善身型開始!

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()