好多野想買呀!


我制左好幾個月了!


 


好想去同朋友仔們SHOPPING呢!


等我記低我要買咩先, 希望總有一日買得齊啦


嘩哈哈哈, 真係諗下都開心死呀:


 


1.      植村秀既CREAM BASE


2.      資生堂的防哂乳液


3.      BENEFIT 玫瑰水


4.      BENEFIT DR. FEEL GOOD


(呢個唔急, FOR光澤同去油用)


5.      牛仔褲


6.      高跟鞋 + 波鞋


7.      背心仔,外套仔同雪紡衫, 加條雪紡吊帶裙


8.      MP3機


9.      SONY 相機


10.  NOKIA電話


11.  電個野性曲髮


12.  買個名貴小手袋 :D~~ (諗左兩年都未買得落手)


13.  儲彈葯, 書展時要大出血 :D


 


 


以前比較多瘋狂購物, 只發覺買左野心情就會好


但好多時都買埋D無謂野, 或者買完又唔用既野,


現在可能開心左, 無情緒低落, 無咩壓力,


變左小左用錢去買快樂, 自然好節儉,


真係無點駛錢買野, 多數儲起佢, 或者買一兩本


書睇下咁都巳經好開心。


又可能讀書讀到癲婆咁, 無咩心情扮靚掛!


七月係我既月份, 所以我要精心打扮一下,


現在計劃定都差唔多了!


 


女仔唔打扮又真係唔係咁好既!


未必係逗人歡喜, 在鏡中看到靚靚既自己,

心情也一定靚爆鏡啦!

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()