今日收到份生日禮物, 好有心思呀

 

加菲知我想買部mp3機用來聽歌同聽日文

 

今日佢竟然收埋左份禮物同我玩尋寶遊戲

 

佢整得好靚呀, 剪哂一個個紫色的月亮仔,係背面寫字喎

 

好驚喜!!!! 又好感動!!!!!

 

因為佢咁花心思同時間逗我開心, 我搵份禮物時, 真係眼大睇過龍,

 

超級緊張~~~~ 呵呵呵~~~ 當然結果都比我搵到啦 ^o^/

 

好開心, 因為有人會咁有心思同我慶祝生日,

 

好感動, 因為呢d情節, 我覺得只會係睇電視睇電影裡面的男主角先會做既....

 

現實生活中.............我無想過有一個人.....肯為我咁花心思......

 

這一刻.............我有點想哭............

 

好開心並不單單是一份我很喜歡的禮物外, 更重要的是, 那份濃濃細密的心思~~~~~~~~~

 

謝謝你~~~  今年這個生日, 我不會忘記的,

 

謝謝你給我一個甜蜜美好的回憶!!!!!

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()