平時好辣的我, 很喜歡吃泰國菜, 剛剛看到報章, 知道一名二十五歲的女孩子早前在香港的泰國

 

菜館吃了生蝦刺身染了食肉菌, 在手臂上要割下一吋深的傷口, 把受感染的肉割去.....

 

我以為食肉菌由傷口侵入身體, 原來抵坑力差都會經由腸胃進入血液而入侵身體....

 

我底子咁差, 我都係小食魚生為妙! 不過上次同ca ca 仲有英傑去元朗田中食既手卷真係超好味!

 

但現在話食刺身, 蠔, 蝦等都容易感染到食肉菌, 我諗大家暫時都唔好食住咯!

 

唉! 好似現在個世界咩都唔食得咁?!

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()