好開心亦有點担心, 阿頭好肯教我野, 又肯比機會我去試下,
於是星期五帶我去見supplier, 初期以為我跟住佢, 一路聽佢講野, 了解多d,
結果, 老細同我講, 今次係我負責全程同對方傾, 他會在聽, 我聽到這個消息後嚇到心都跳咗出來~
一來我仲未好熟公司內部的架構和其他資料, 真係不知道從何入手?

於是我坦白咁詢問我老細他主要想要我問對方什麼資料等....
他告訴我可以給我自由發揮..... @@, 死, 自由發揮即係點呢???? 好多個問號???

晚上回家立即做資料搜集, 但發現對方公司的網頁有些問題, 某部份的資料和背景都不能提取到....
第二天唯有頂硬上, 我問得太表面化了, 幸好老細後來幫我問左主要的問題,
我發覺我的語言技巧真係唔多得, 問左好多野, 但都未能一針見血....
仲問埋d好白痴低能的問題, 真係瘀到爆....

後來老細和我傾開, 他就是想我主動去想, 怎樣去帶動整個會談, 做主導, 希望我不明白的要問到明白,
但怎樣問才是恰到好處呢? 他就是要我去經歷下, 讓我印像難忘,  記著今次問題出在哪裡, 下一次便能
更有進步了!

好開心佢肯比咁的機會我,  又肯教導我, 雖然壓力好大又工作量勁多, 接收新的事物還要比想像中快,
真係好辛苦, 不過我會全力以付, 盡力去做好我的工作, 這是我一個好好的學習機會, 我要好好把握,
一定要頂住~~~~ 一定要支持到落去~~~~唔好辜負他對我的期望和給我的機會 :D

加油加油加油~~~


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()