最近經好友介紹, 開左 facebook 和 mixi的日文網誌.....但都苦無時間上去了解一下...

不過呢排實在太忙, 之前去旅行玩得太勁, 又長期夜訓, 返到香港後就病到現在了...

睇左三次西醫都未好哂, 不過清左好多, 要轉下飲中藥先...

 

就來考試了, 我的記性又差, 有d担心去到試場唔知點考.....

呢排完全唔敢學畫同教畫, 一來出唔到聲, 二來食左葯好累好累, 又口乾同成面爆瘡... ( >.< )

休息唔夠, 訓得著都成晚發惡夢, 前晚先發完一個惡夢, 夢見自己參加左 "怪談" 拍攝, 入左去間猛鬼醫院,

比張無人坐的輪椅追住, 玻璃全部碎哂, 頂..... 仲要成組工作人員走哂落樓, 我仲未走到出去, 嚇死我呀~~~

 

唔知係咪又病同長期唔夠訓, 我發覺我自己個腦又實哂喎, 無哂記性, 記野又記得唔夠快, 真係遲d有錢去上番個超強

記憶班先~

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()