很開心, 2007年我發生左好多野, 有幾多的轉變....
希望2008年繼續開心, 健康, 工作順利, 各樣事情都順順利利~

除夕夜, 約左好朋友們一起過, 好開心, 等甜甜放學, 我地去左旺角東大門食韓式燒烤, 哎呀~ 咁好味, 唔介口住啦~ 這晚都好利害, 等左好耐先有位, 不過大家食得好開心, 連JERRY都話睇唔出我地班女仔咁食得, 由頭帶到落腳~
食完野就約左金美同佢男友一齊去飲野, 咖啡店好多人, 結果我地係街上面倒數, 哈哈哈~
之後上左間20樓的樓上咖啡室~ 一面玩, 傾計同飲野~ 因為實在太多人了, 有位都好好彩, 不過間野D野飲真係好甜~
甜到呢~~但我又諗, 唔通2008年地個個都會甜到入心?! 所以杯杯野都好鬼甜, 哈哈~
好開心, 今年男友都係我身邊, 同佢一齊都好開心, 哈哈, 不過真係有D唔好意思, 今年我想同我D好姐妹一齊過, 結果無陪到佢見佢D好兄弟!
我咁大個女好似都未玩過咁夜, 成四點幾仲係街, 五點先訓~~ 呵呵~但當時又唔覺得好累喎, 但返到屋企, 就累到即時訓得著LU~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()