Poseidon


海神號


 


呢套戲今個星期剛剛睇左, 睇到我好緊張, 因為……..


我係唔識游水既, 咁既情況我一定死硬…..


成隻船反左, 主角們一路搵出路, 希望可以走到出水面,


得以求生!


咁橋有個人識睇船既地圖, 一個就係做過消防員既,


發覺隻船反左, 咁等即係死路一條, 那班人不聽船長的意見


而決定搵出路, 真係好勇, 因為一般人都會以為船長講既野


一定無死, 因為佢熟隻船嘛!所以其他人信船長既就真係等死咯


一同離開既一班人, 每個人都好似有佢既作用咁


好似個小朋友咁, 因為佢比較細, 隻手細d, 可以伸出去


個冷氣槽去開個鏍絲位, 如果當中有人有半點自私,


怕個細路麻煩, 我諗, 全部都會遭遇不幸了!


 


睇過兩套關於海難既電影, 這套比較緊張, 因為要爭分奪秒


的爭取求生機會。而鉄達尼號既感覺係比較悽美和浪漫的。


 


我每一次睇完呢種電影, 就好有決心要學識游水,


但好似無乜邊次係成功既!哈哈!


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()