九龍灣STAGE CAFÉ


 


這間餐廳服務認真差….未試過去過一間餐廳會有咁既安排….


原本訂了枱在父親節當天和家人吃頓西餐, 訂位前巳問有否


SET LUNCH及其他東西叫, 對方說沒問題, 跟住接來電的小姐


可能太忙, 因為中途有客人,所以HOLD左我電話一陣的….


之後再問埋下午茶時間幾點開始, 便決定訂枱食午膳,


因為佢地無清楚講明中午只有幾個SET供應, 其他不會供應的,


詢問時亦問了除了SET外有無其他東西食, 接待小姐說沒問題,


我才會訂位一時正打算和家人到此用膳….


 


未曾見過咁唔識變通的餐廳, 因為SET有兩樣是牛肉, 而另外兩樣


不合口味, 於是決定散叫, 只有爸爸叫了一個SET 既豬扒飯試下。


跟著問侍應拿大餐牌, 侍應也很快給了我們餐牌, 於是我們便商量


叫什麼東東吃, 好了….到點菜時, 侍應也給我們寫下ORDER, 亦回


覆了…..等了一會, 我爸爸選的豬扒SET來了, 湯亦飲完了, 侍應才


回來告知剛才我地落單的ORDER不能做, 因為中午只做SET, 其他


的都不做….天呀…..那你剛才為何拿餐牌給我們點菜呢?那又為什麼


點菜後不快一點通知呢? 那我們先前叫的SET便不吃, 改到另一間


好了……最攪笑係侍應和女經理不斷叫我地試下SET, 如果對胃口,


一早叫SET吧!當我和她理論時, 她竟帶一名女同事說要和我對質,


無事丫嘛你? 對什麼質, 難道我屈佢? 又難道她要我對她說對不起,


我唔叫其他食SET好了?


我就是巳經問過才會訂此餐廳, 如果一早知中午只得SET,


我都會問下個SET對不對胃口才訂位吧, 就是因為聽到中午除


SET都有其他東西叫, 就算SETOK都可以叫其他,


我才會訂座嘛!


 


我真覺得他們不夠變通, 錯誤巳經發生了, BOOK位既誤導, 到當天


落單發生了錯誤, 既然是這樣, 我們都是叫幾個菜, 一個羊排和豬扒,


一碟意粉, 還有一客煙三文魚牛油果沙律, 我不相信這樣難整, 難道


你廚房一點材料也沒有? 要到三時後才供應?差這兩個小時這樣困難?


結果我們還是決定離開, 但先前爸爸食既豬扒飯, 他說豬扒很


很乾, 飯亦很硬, 只是個南瓜湯和麵包還可以。他叫的豬扒飯亦只


吃了兩口, 我們便付款離開了!


 


 


在父親節當天令到我們極不愉快, 如果BOOK位時說清楚, 又或者


剛到餐廳時問佢拿大餐牌時講清楚, 不致於當日我們白白浪費時間


我一早改BOOK另一間店好了!


 


真係一肚氣呀, 我唔會再去呢間野嫁啦!


好彩之後去左另一間食上海野, 間野都唔錯, 服務仲好好


先無咁掃興咋!

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()