人地話眼內容不下一粒沙, 我就話眼內容不下一粒瘡………


 


, 可能上次BBQ完又食辣野同煎炸野再加上長期夜訓,


結果眼入面好似起左粒暗瘡….. >.< 好唔開心呀, 現在個心15/16,


一方面又想睇眼科, 但一睇又唔見六舊水…..六舊水好肉痛呀~~~~


 


但唔睇, 又覺得隻眼好似有D野咁, 雖然唔痛又唔算痕,


腫亦都唔算好大細超, 但左眼眼肚有小小紅左…..


睇醫生又要拿半日假期, 我只係餘下四日假, 扣多半日, 好唔見駛


間眼專科又鬼咁巴閉, 只開星期一至五, 早上十時到下午六時,


星期六日休息。變左唔拿假又好似無乜可能可以去睇醫生…..


 


呢幾日都係咁飲涼茶, 希望有奇蹟出現, 希望第二朝起身,


粒野自動消失~~~~~~~~


 


 


**************************************************************


 


我好想自己買部相機, 我要決定每個月儲小小, 然後買左個


相機番屋企, 呢排行街留意下邊部好用又抵玩先, 你地有無咩


好提意比到我呀?


 


*************************************************************


 


這個月還要做身體檢查以及驗血, 和洗牙仔等等….

好似好多錢錢要用咁 O,O
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()