好開心!一大班人去左中山玩,九月九日中午早走左半小時,因為我係西貢


出到去尖沙咀中港城那邊,時間很緊迫,早走半小時才剛剛好一時三十七分到


達,二時正開船。那天打大風落大雨, 我整身濕透在逆風而行,幸好EDWARD冒著大雨由中港城那邊過來接我,本應我叫他不用來的,但他說路面多處爆水渠,說怕我被雨水加渠水沖走!嘩哈哈哈哈!所以他來到便用強壯及厚身的身軀為我擋了不小風雨!哈哈哈!真的謝謝他!我們到達中港城時簡直是兩隻濕水雞仔咁!


 


一行九人大部份都濕透,乘了兩小時船便到達中山,多謝阿惠及ANDY的安排,


BOOK酒店,安排行程等等…..去到中山,一行人先到免稅店購買雪茄及香烟,


個個都食支提神煙,只有我和另一個女仔唔食煙的。阿龍好驚異咁大叫: 「喂!點解佢食得煙嫁? 點解你比佢買煙嫁? 你話下佢啦!」


EDWARD個樣好攪笑,好似細路仔咁,我都明白既,一大班人去玩,就比佢放下假啦!始終介煙係長期作戰,一下子很難話完全不受吸引。咁大班朋友,佢有得睇無得食,又好似好慘咁!所以比佢放鬆下,等佢返到香港先繼續努力啦!


 


去到酒店拿房,兩間房都連著一個廳,我地五個女仔一間房,另外四個男仔又另一間房。放低行裝我們一行人便到鳳凰城食甜品加焞湯,仲有好多糕點,我的雙皮奶很滑很好味,係D湯匙比較污漕,換左兩隻都仲係有好多抺得到既漬,我個人好怕去污漕既地方食野,不過係大陸食野係咁嫁啦!同埋呢D都可以叫風味!了解下佢地既飲食文化嘛!其中阿龍,ANDYIDA都叫左焞湯,入面有D好似雞肉的東西, ANDY那盅還有一隻雞頭,哈哈哈!果然係好足料既焞雞湯。


阿龍飲花旗參焞雞,佢碗都好正常。到IDA那盅係好好味既海底椰焞海螺,當IDA想食片海底椰時,發現係一件外表好似海底椰但咬落去係咬唔到既膠片狀物體,我地都笑呢盅個名堂叫: 膠片海底椰焞海螺~ :P (這頓大約人民幣173)


 


我地食完野跟住去左步行街,四周的建築好歐陸FEEL,但同當地既人總是有點格格不入似的。我們去逛CD店,他們說是正版貨可以帶出香港,所以我買左兩隻側田CD,仲未聽過,不過真係好抵,兩隻碟加埋才五十六元,如果有日本CD便好了,但一套套的韓劇反而沒有買,因為怕入面唔知一唔一樣,反正喜歡所以金三順會在香港買比較有保障。(因為看到其中有隻叫魔法學園哈利波特除左妙麗和榮恩個樣在碟面外,主角哈利波特竟然係第二個鬼仔既樣,改頭換面的技術好利害。)


 


中山的商店,尤其賣手袋的,要成三百幾蚊至二百幾蚊一個,


我覺得真係唔值囉!只係和IDA去左買鞋,最平十蚊對涼鞋,但真係睇你敢唔敢著了,因為好鬼老土。四十幾蚊既個款就幾靚,都可以買,因為之前全身濕哂的關係,連波鞋都濕透,所以便買了一對人字拖既涼鞋了,IDA買的高跟涼鞋比較靚,都算抵。仲有發現左一樣好得意既野,原來鞋店間間都播哂D場音樂,


音樂仲係勁震的,開哂RE-MIX, 我地在想是否日頭賣鞋,晚上轉型D場呢?哈哈!


 


買完野就去左富華酒店的中菜部食晚飯,原來國內的人比較早吃飯,九點半廚房便收爐,我們剛好九時正到達,所以先行點菜,這頓飯也很美味,一條大大條的秋力魚和燒靖魚都係18元,很抵吃!叫了黑椒鹿肉扒,味道不錯,他們說似牛肉,本應我都有D怕,不過想起我都食過朋友係芬蘭拿來的鹿肉,既然食過,應該唔怕既!你話食貓食狗食果子狸,我就點都唔食了,哈哈!仲有食左中山好出名的十四天乳鴿BB,感覺OK,但覺得香港的比較好味,因為十四天的鴿BB好瘦呀陰公!我都係食完先知隻鴿BB出世左十四天,所以都覺得唔係咁好咁!


其他小菜都OK,但普通一點,所以不作紀錄了!


 


食完飯離開時巳經晚上十時多,我們便到中山一間很旺場很出名的SEE CLUB見識一下,學LEO: 『大陸真係乜都大過人~』。我地本應BOOK左坐廳,那裡是一個D場來的,嘩!好嘈好嘈!音樂唔係勁,係嘈!不斷重拍子RE-MIX,意途震到大家頭都穿! XD


好彩之後開左間房,歌就比較舊,但入面裝修很美,間房大到足足二十個人都唔會覺得迫,我地坐既位同對面坐的位距離真係成兩張波枱咁長!果盤又超大個,但好似放左好耐,我地唔敢食,二百蚊個果盤….….因為包房的關係,最低消費1,380,當然然我們一定超額。內地的芝華士原來的PACKING好特別,入面個咀係鼓油樽蓋來。房內有私人洗手間,但係竟然係蹲廁來的,很攪笑呢!他們的計法也很不同,LEO說我們又下了一個創舉無人能及,因為那晚我們叫了五百蚊綠茶來溝芝華士。平均一支綠茶25元!嘩哈哈哈!不過叫做見識過中山的夜場,那裡消費一D都唔平,計落仲貴過在香港飲,但竟然全場爆滿,以國內人民的收入,真的很難相信他們的消費力如此強勁!在樓下看到一則招聘告示,


職位: 女公關….誠招年輕貌美的女孩,身高160左右,初至高中程度,經驗不拘,流操流利的廣東,國語,英語,日語優先考慮,重點要有『氣質』……


~~~~~~~要有氣質~~~~~勁!這晚最豪是在這裡消費,大約三千多元,飲的酒其實不算多,主要綠茶比重較大,貴過係香港飲,不過叫做見識過國內的文他以及不同之處。這晚我和EDWARD賭神上身,我又蛇,又三條,又TWO PAIR


阿龍和LEO都輸好多比我地,我巳經很收歛,玩話事啤時沒有反大他們,也真算夠朋友,哈哈!不過整晚很好玩,可能一大班朋友在一起吧!阿龍幾杯落肚,變得好活潑好動,好多野講,好似想講下心事咁!他問左一些某朋友的問題,我只有簡短的回答幾次,可能飲了些酒的關係吧!不過佢明天應該會斷片,唔會記得整晚他心裡有記掛著一個人,很關心她,很想知她過得可好,生活是否開心?可能他認為自己不能給她幸福吧!整晚在說她是一個好女孩子….自己不是好人等等….之前我還有一點點怪他,但經過這晚,我想他真的是真心愛她的,所以不想讓自己令大家的關係變得更壞吧!希望早點放手,她能找到她的幸福吧!我真的希望他們兩個都能各自找到自己的幸福!好好的生活!要開開心心!


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()