好開心~~

多謝各朋友都百忙之中抽空和我慶祝!

昨晚的泰菜好好味呢~ 謝謝甜甜的禮物, 我好喜歡, 下次一定戴給你看 :D

大家一起談天, 說說笑笑, 過了一個好愉快的晚上...

點解我地幾個女仔一走埋一齊, 就咁好笑呢, 真係笑到我肚都痛,

個個一去到都勁肚餓, 一輪狂風掃落葉後, 個個都飽到上心口~

再一次多謝大家, 多謝多謝, 我食得好開心呀

飯後去了朗豪坊用COUPON買野, 好抵呀~ 每人買野都平左五十蚊, 唔錯唔錯~

最衰唔記得拿相機, 唔係可以同大家合照, 留個紀念

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()