嘻嘻~ ^O^/

今日精神好番D, 放工去左選聖誕禮物比各方好友....

小小心意, 希望大家都有個又開心又浪漫的聖誕節~

收到禮物既朋友, 希望大家都會喜歡, 因為我真係選左好耐, 又諗下你地會唔會喜歡, 小小心意, 希望大家都開開心心~

收唔到禮物既朋友, 唔好意思, 唔係代表我無你地心, 而係只係大家時間未必就到出來見面, 唔代表我唔關心你地嫁,

在此有緣看到我的SPACE 的朋友們, 送上深切, 熱誠, 熱情的祝福, 願每一位我認識的朋友們都有個開心快樂的奇妙聖誕~

祝福有愛侶的甜甜蜜蜜, 未有愛侶的, 在聖誕節大有斬獲, 靚仔靚女任你地識~ 有小朋友既, 小朋友聽聽話話, 男既老既女既嫩既,

個個都有個開心聖誕~~

XDDDDDDDD  嘩卡卡~~

我最喜歡就係聖誕, 唔知點解, 就係覺得有種好溫暖的節日氣氛~

攪到我好想即時唱隻聖誕歌比大家聽下添~ XDDDD

噢! 聖誕節~ 噢! 聖誕節! LA LA LA LA LA~~~~~~~~~~~~~~~~~~彩虹
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()