昨天在暈暈下的狀態下終於入啱試場, 考完日語四級試, 我覺得份卷深唔深呢? 我只係知聽解同閱讀理解那部份幾難, 一路做一路有D想嘔同暈既感覺...可能葯效發作....

 

次次考試前總係發生唔多順利既野, 唔怕啦, 唔考都考左了, 希望個分OK啦, 唔得我下年再努力過, 下年就一報報佢三級同考多次四級囉~

 

雖然剛剛考完日文試, 但我都唔可以放鬆既, 一陣食完飯再溫下日文同做埋未清哂既功課先~我終有一日可以學好日文同可以流利地同日本朋友交談的, 我要加油~~~~~哼!!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()