今日好好多了, 但都小心d覆多次診, 做埋公司手尾野 , 四點一左右閃人, 去到等醫生, 等到我成六點九先睇完出來,

今日醫生又同我打多針......唉..........希望食埋今次葯就葯到病除, 大吉大利, 身體健康~~

聖誕節呀, 醫生仲要我介一個月口, 話見到人食煙, 油灰水, 拜神裝香, 女人塗香水都要避開佢或者打暈佢喎...  XDD

笑死我, 醫生有時都幾風趣~~~

 

今日中午老細請飲茶, 我都只係可以飲滾水, 食左幾條菜心, 一個叉燒飽仔同糯米飽仔....其他煎炸野都無我份....

呢排我的早午晚三餐都幾乎係食包....食包....又係食包......

聽日做完野同公司老細出去食飯, 因為病, 我都唔知我可以食D乜?

今晚沖埋涼食埋葯, 早D訓, 唔係咁耐唔好, 聖誕都唔知點見我班老友記~~

男友話可能今年又玩下大食會, 都好丫, 但如果我只係有得整無得食, 好悽涼喎...

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()