昨天和我的好朋友 ca ca同甜甜行街街, 好開心~

我地三個都買到野, ca ca 就小量流血, 甜甜就大出血, 我就梗係大量放血啦~~

嘩卡卡卡~~

今年我要同ca ca 轉個新型像, 我自己又轉, 琴日買衫, 我同甜甜都想叫ca ca 買d性感小小既衫, 嚇到ca ca 丫~~

哈哈~~ 我今年要來個野性 look, 要wild d既, 一改以往造型 ^^ 呵呵~~

 

中午和ca ca 去食旺角咖哩大王, 好好味~

照片 002                 照片 003

 

照片 004

 

晚上和她們去吃日式拉麵, 然後去聽 JAZZ~~ 間野真係好正呀~

今晚又同男友再去一次, 可惜今晚佢地隊BAND收得早, 唔係可以聽耐D, 那裡真係超好氣氛~ ^O^

照片 011
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()