各位朋友好~

聖誕快樂~ 希望來參加我聖誕趴地的朋友個個都有個開開心心既聖誕~

遲小小問甜甜拿左當日既相就會貼在這裡給大家看看我當日的廚藝了~~ 哈哈!

但為表我的誠意, 我採排左一隻聖誕熱舞比大家睇, 真係跳到我身水身汗, 請大家比d掌聲我這個手腳不太協調的丹丹一d鼓勵啦~

去片~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 

嘩哈哈哈~~ 係咪好勁呢?!  XDDDDDDDDD

希望大家睇完我跳舞唔好笑到肚痛啦~~

祝大家聖誕快樂~~

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()