我的好朋友ca ca 小姐生日, 今年我希望每個朋友都有個好開心好驚喜的生日飯, 金美就浪漫FEEL重d既意大利餐廳,  "EL-LI-KA"小姐的生日我就想比個異國風情D 既FEEL比佢, 所以選左呢間餐廳, 呢間野我覺得比尖沙咀重慶好食, 當然價錢都唔同啦, 我覺得呢間似係印度貴族既風格, 裝修同餐具都好"四正" , 佢地仲有印度人唱 LIVE添~我都係第一次聽印度人唱英文版 "HAPPY BIRTHDAY" 同 印度版 "HAPPY BIRTHDAY" 既歌~ 好得意~

 

呢排工作上發生左D事, 所以特別累, 攪到我琴晚都無扮靚靚就沖左落去尖沙咀, 本應想六點正走人, 但走唔到, 所以落到去比較遲左小小, 平時大家都好忙, 我就簡直忙到死咁, 但係我好開心可以同各位朋友仔攪個生日飯, 一來聚聚舊, 二來見到咁多好友, 真係好開心, 咩煩惱都無哂~ 我希望大家都有個由我"丹丹"出鬼主意的開心生日飯! 大家都有一個美好快樂的回憶, 記得有個為食"丹丹"為佢地攪個特別既生日飯~ ^O^

 

今次CA CA 仲比我蒙哂面咁捉左入去, 哈哈, 有哂片為證, 雖然主人家話好攪笑, 似比警察先生蒙頭帶走咁款, 哈哈~

無法, 我係屋企搵唔到條絲巾, 只有頸巾, 唯有將就下啦, 嘩卡卡~

 

在此祝你身體健康, 生日快樂, 青春常駐, 情場得意, 靚仔型仔任你選! 希望我地呢個安排你會好開心啦!

 

另外兩位就快生日的朋友, 心情係咪有D緊張呢? 哈哈~ 係呀, 放心啦, 我一定比一個超級超級驚喜的驚喜比你地~

下一位會受到我驚嚇既就係 " MABLE" 小姐....彩虹

ARE YOU READY?!

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()