琴日見完甜甜既JUN後, 感覺到母愛真係好偉大, 甜甜平時嬌滴滴咁, 現在做左人地媽媽了, 她踏入人生另一個新階段, 當見到BB同甜甜老公咁似樣, 又有小小似甜甜, 真係一個模咁....又乖仔喎, 唔怪得個個都錫到燶啦~

JUN仔腳長長, 將來長大一定有型靚仔, 六件腹肌!

有時自己都會想下幾時論到我踏入人生另一個階段呢? 琴日一大班朋友傾起, 我都仲係覺得生BB好似仲離我好遠咁...
但見到甜甜一個有子萬事足樣, 我都覺得好開心呀, 都有小小想生番件, 如果將來我有BB, 個BB會似我定似英傑多D呢?

但學金美話, 生BB好大責任, 最重要係經濟要隱定, 因為我都希望比到自己個BB一個幸福健康既環境長大, 得到好既栽培~
明年的一月我將會是別人的太太了, 但現在心境同心理都未太習慣, 好似仲係人地女朋友既感覺咁, 哈哈~

JUN, 你要快高長大, 乖乖地同孝順媽咪呀, 甜甜媽媽好錫你, 個個姨姨都好錫你嫁~



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()