雖然發音唔正,但我要大胆D,讀多D,睇多D,同埋要背左D生字。 我一定可以學好日本語的,唔可以怕困難!


 


現在我巳經背到哂平仮名和片仮名了,係促音同拗音唔多熟,所以讀時真係好難聽又好攪笑!


 


好多謝我好多既好朋友, 不斷鼓勵我又幫助我, 謝謝你們! :D


 


另外有一件事啟發到我要更加努力的, 是今日同枱一起飲茶的婆婆, 她今年巳經八十二歲了, 她告訴我她報了兩間學校學英語呢!她很有信心地告訢我, 她雖然現在只是還在學ABCD既英文字母, 她說她一定能在有生之年能夠學懂英語還要能聽能講能寫!


她的決心好利害呢! 我都要努力學好日本語, 要學習婆婆的那種不屈不朽的精神!婆婆,你很利害喔!


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()