琴晚同CA CA 食飯,好開心呀!終於見到佢穿制服,好斯文好OL


見到CA CA整親隻手,我都覺得好痛呀!下次要小心D啦!


放好個杯麵先好倒滾水!


 


因為去開旺角新世紀廣場,於是決定用埋張COUPON換護膚品,


COUPON原來要OVER個額先用得,結果換左兩支MASK


加一樽眼CREAM,補左二百四十蚊就走了。呢間野如果唔係有


COUPON我應該唔會買,勁貴又唔覺特別好效果,不過都唔差,


但我唔覺值咁既價錢囉!


 


行經另一間店舖,韓國化妝品牌的代言人-全知賢小姐,


化左個全新既妝容,好靚好野性。於是入去看看,好喜歡一支


啡金紅色的唇膏,好喜歡,不過結果都係忍住手無買到。


 


之後行去我好喜歡既一間CAFÉ-PANCAKE,這間店的總店其實


在銅鑼灣的,見旺角開左分店便決定一試。.


唉!旺角分店完全唔得,所以見到我呢篇文既朋友千萬千萬不要試,


因為真係好鬼難食,唔多好食巳經唔可以形容到昨夜我地食落肚的


食物了,只可以用勁難食來形容。


 


我們叫了一個二人套餐,入面包一個千島汁海岸PIZZA,一客意粉,


兩個湯,兩杯飲品和甜品泡芙。湯好油亦唔熱,似忌廉汁加暖水,可


能係海鮮PIZZA的關係,海鮮好又唔夠熱,個底唔燶好白淨。


我杯熱梅子蜜似酸梅水,似梅味的水。全晚至好味我想是兩粒好似五


蚊咁大的朱古力泡芙!失望失望!


 


食飽飽後便和CA CA散步到信和睇DVD,因為想買金三順惡作劇之吻


日文版,那裡的優惠是買一套劇送一套韓語電影。我買了劇集回家,


金三順入面有四隻碟睇唔到,可能明天要落去信和換!雖然係咁,但

我都覺得好抵睇,反正那裡說有壞包換嘛! :D
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()