昨天和友人們到好時沙嗲食晚飯和慶生日,買了一個友人至愛的藍苺芝士餅。

當然聰明的朋友女即時估到我在攪什麼鬼!所以話佢醒就確係醒!

 

即場我大唱生日歌~~

HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~都唱唔夠兩句比人STOP左我,我地係咁大笑!

我諗全場至吵耳就算我們的那一枱!好開心!

 

本應諗住買隻藍芽比佢用,但完來佢巳經有USB線,加上我買左隻比自己都仲未識用,於是改買旦糕!這排太忙呢!本來都想親手焗曲奇餅比佢,我諗真係要我放暑假先焗到咯。

 回家途中經過SKIN FOOD,又買左兩樽面膜,呵呵呵!算!今個月無發過市,當獎下自己啦!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()