今年很好運地, 剛剛辭職便找到工作, 這是一個新開始, 我要加倍努力!

原來真係發覺自己學懂的事不太多, 出到去真係大開眼界, 學到很多新的東西, 看到其他公司上的

運作等等....

 

工作有點吃力, 因為什麼東西都從頭學起, 太多東西不懂, 感覺就像初初讀完書出來工作的緊張!

幸好, 返左兩日工, 同事們好像都ok, 同我部門的同事shirley都叫幾照顧我, 這是我意想不到的!

未知自己能否做得好, 但我會全力以赴, 希望能在這裡有更好的發展~

新一年, 真的是個好開始, 起碼害怕改變的我踏出左新一步, 亦如願的入到日本公司裡工作,

未來的日子將會很忙很辛苦,我巳作好心理準備, 迎接新的挑戰, 未來還要讀好日文和普通話以

配合工作~有時工作的時候, 聽到阿頭好流利咁講日文, 感覺很利害, 可能學日文都有一段時間, 有時他談話的內容, 我都聽到小小, 當然不是完全明白,但當我聽到小小內容時, 心裡有點高興, 因為我知佢講乜, 當然, 大部份都仲係唔多明, 估估下....哈哈

 

這幾個月將會比較吃力, 因為三月尾又要準備考試, 阿頭昨天亦問我報左學普通話未, 我有一點點錯愕, 因為無諗到他真的這樣快便要我pick up 廠內的事, 他說未來的一個月可能會和我上廠觀察一下, 講解一下廠的運作等等, 令我壓力又增加了一點點.....

在初初見工時, 都知道這位上司要求可能很高, 可能佢都係一個有實力的人, 相對地要求下屬比到佢既野要求都要高, 一開始見工時有小小覺得這位阿頭有點自負的感覺, 但上班後見到他的工作量, 真的不能不寫一個服字, 他實在是實至名歸, 有實力所以串得起, 希望我未來的工作能逹到

他對我的要求吧! (另一方面咁睇, 佢有料但我又學到野, 我又服喎!)

 

不竟上班才第二天, 所以亦明白這份工作不易做, 但我個人雖然對自己無咩信心,

但我都會全力做到最好, 學阿爸咁話, 當去學下野體驗下都好, 唔得最多咪搵過另一份囉!

這幾天很忙很忙, 太多新事物要學, 要適應, 比想像中的累人! 晚上又要加班, 然後再趕回學

校上課,第二天早上六時又要起床準備上班, 熊貓眼增長速度驚人!!!我想我還要注意一下身體,

因為做什麼事都要有良好的體魄才行!

 

昨晚收到舊同事電話, 知道前度阿頭的事, 真的明白咩叫"池塘無魚, 蝦為大" , 所以我都好

支持我同事快d搵份好工, 轉一轉個工作環境!

今天是我第一次星期六不用上班, 感覺真的好! 我要加倍努力呀! 為未來好好作出準備,

對愛我的人實踐誠諾, 因為我地要有更好的將來!!!

小小苦楚等於激勵!!!

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()