剛剛放學回來, 個人有點飄吓飄吓咁....我想是太累吧!!! 整個人周身骨痛, 現在每天我都注意補充大量維他命c,

因為個人咁累,好容易傷風感冒, 我唔想係呢個咁忙既時間有咩唔妥....

 

今天上班第三天了, 希望快點適應吧! 好怕做錯野呢! 暫時來講同事們都幾友善, 今天多得阿"W"哥,

我又認識多兩位同事~

謝謝他的照顧, 哈哈!佢可能都知我唔太習慣, 所以幫我快D習慣新環境, 以後午飯都可以走入去佢地個房食飯,

無咁悶...

不過真係未太習慣十二點正就食午飯, 一來未有咁快肚餓, 二來可能胃口不好, 沒有什麼食慾.....

今天三點三cindy同事請大家食下午茶, 真好呢! (因為不餓, 只叫了熱檸水和一件奶醬多), shirley仲問我仲乜食咁小,

叫我叫份大份d,哈哈!

不知是否很多同事多數都要加班, 今天要上學, 巳經六點二十分先敢放工的我都有一點點罪惡感,

好彩shirley 叫我快d走啫, 起碼佢開口先,我好似走得無咁唔好意思~ 不過下次上學都要準時走,

因為完來真係好塞車, 我塔小巴轉MTR都要成七點二十五分先返得到學校....

死啦, IVE真係玩死人, 點解咁多考試既呢? 三科來緊, 好辛苦, 不過可能係我工作上又要適應新環境所以覺得

特別辛苦掛? COSTING又鬼咁難, 要做多D數先得.....

 

今晚寫到呢道, 一百個很累, 要睡了, 各位晚安ZZZZZZZZZZZ~~~

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()