開始有壓力, 為什麼天天學的東西都不同, 有一點點亂.....

我要加油, 盡力而為!

有個同事就來放產假了, 仲有四天時間可以教我做她做開的REPORT....

個REPORT係個資料分析表同A/C來

咁鬼深, 返得一星期的我做得來嗎?

有點憂心, 唔明咁重要的REPORT點解交比返左一星期工既我去做

唉, 唔知捱唔捱得過下星期添~~

學個朋友咁講: 唔好諗做得好唔好了, 我盡力做便是, 死就死, 唔死就雞脾啦唉....

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()