早前看了幾套電影, 今天很想補回一些日誌, 於是想記一記下:

 

門徒”:

 

是講一個毒品買手的故事, 劉德華做得真的好, 越來越好演技,

另一個男主角是吳彥祖, 好多人都話佢好靚仔, 但我又無特別喜歡佢喎!

而古天樂的角色都好出, 佢實在演得太神似了, 好難接受早前睇生日快樂個形象, 突然間演一個道友, 真係一個考驗, 尤其初初佢出場那一刻, 我都真係嚇左一跳, 因為真係認唔到佢, 佢個角色好黑人憎, 哈哈! 睇完我仲係咁同ca ca 同埋朋友討論, 好攪笑, 古仔唯一美中不足係佢實在太健美了, 手瓜大大隻~

 

另一套是恐怖片, 內容大致是住進一間有料的屋內, 個小朋友見到, 其他人見唔到之類, 彭氐兄弟出品, 個故仔無咩特別, 好似睇Discoverary 個外國鬼屋節目咁! 通常我都係比音響嚇親多!

 

近期最喜歡係冧歌有情人”, 首歌勁好聽, 入面好多插曲都好正的, 男女主角又做得好, 聽到道歌就覺得好有feel, 好有甜蜜的感覺, 所以歌曲在一套電影內是重要的一環~

 

現在放在我個space入面首歌就係這套戲的主題曲了, 好喜歡!

WAY BACK INTO LOVE好有戀愛的感覺~~~~

希望你們也喜歡~
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()