之前放工, 經過賣玩具的小店子, 找到一隻 kuroro 的閃閃球,

我個人覺得真係好得意好靚, 於是買左一隻比自己(我隻Kuroro~曹長)

另一隻比文卓小朋友( 主角Kuroro軍曹)...

 

當時仲諗, 唔知兩歲多的小文卓喜不喜歡呢? 識唔識玩呢?

結果今日終於知道了!!!

今天收到急 call, 原來我太低估我自己的眼光, 連我都喜歡的玩意, 小朋友怎會不喜歡, 因為好靚, 個波入面的公仔會轉得好攪鬼, 好得意, 小朋友又點會唔喜歡呢? 原來Kuroro真係好受小朋友歡迎的! 亦因為太喜歡, 小文卓和雯雯表姐, 因為爭呢個玩具波, 而比佢地爸爸各自打左一餐... (知道後, 我在想小文卓含住一泡眼淚的可憐又可愛的模樣有點不好意思 )原先諗住佢開開心心有個中秋節禮物仔, 點知中秋節前比爸爸打打了....

 

於是我在旺角辦理完我的銀行事務時, 便趕緊回家把我的波波球都拿給他們, 希望他們一人一個, 不要爭, 開開心心咁一齊玩, 我仲買左兩杯朱古力雪糕上去比佢地~

 

但上到去, 姨丈話他們出了去飲茶, 於是我放低左就走了, 希望佢地兩個小朋友, 番到家中見到個閃閃球,

兩個都可以好開心咁一齊玩啦!

 

小文卓, 中秋節快樂喔!開懷大笑

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()