我覺得人生中的起伏都幾大,生命中出現好多諗都無諗過既變數....
不服輸的我, 不甘心的我, 努力向自己想要既人和事前進....
人有時會失落, 會低沉,有時會對自己要求太高, 人生太多無奈, 太多挑戰....太多未知數...
人有時難免迷失....交叉路口, 每一次選擇左右都會令自己苦惱, 明白想得太多, 太完美, 如果A出現, 我要點做, 如果B出現我要點應付, 如果C出來我又點解決....點知想太多, 好多時都唔到你自己想, 因為生命太多變數,
以為下一個交叉口出現的是ABC, 誰知反而是123 ?????? 我的反應只能是呆....然後扮鎮定.....笑住去應對....
反叛的壞能量不斷在我的陰暗面中慢慢佔據正能量的我.....這種感覺似曾相識....
這種感覺太複雜, 從來想簡單的我, 總是被生活的人和事染得複雜....
很怕有一天我會被侵蝕到變得不再是當初善良的我....很怕冷漠殘忍絶情的另一面又再出現只怪這世上壞人何其多, 不還以顏色別人只會覺得你是怎樣也能惹得起的....
WHO AM I ???? WHAT CAN I DO?????

又有種透唔到氣的感覺.....

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()