激鬼死! 琴晚諗住同姑姑去食板前壽司, 點知鬼咁多人, 我地個號碼係185, 佢地只叫到75, 結果我地行左一陣。


打左兩次電話過去問叫到幾號, 八點時叫到150, 八點二十分去到竟然過左我地個號碼, 話要由頭排過…… -_-“”””  我巳經好幾似想食尖沙咀間板前, 點知次次都梗係食唔到, 今次都唔例外….. 我同板前都係有緣無份了…….


我下次都係返去峰食好過 :D


 


琴日都買左小小野, 好開心, 等開飯時仲食左串辣辣咖哩魚旦頂頂肚, 同一杯杯果雪蛤爽~~~~~~~~~ IT’S COOL~~~~~~~~~~~~~~~~


 


最後我同好友試左一間食地道的北海道拉麵, D麵是手打的, 口感唔錯, D湯底又好味, 還叫了一客日式餃子 :D~~~~~~~~~~ 好彩都食得好開心又好味, 下次我要試下手打烏冬先 !!!!


 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()