德國熱狗


 


地址: 何文田窩打老道67D,Shop C(勝利道街口)


電話: 2624 4002


消費: (每人 $40 以下)


 


 


向德國熱狗進發 :D


 


 


這間小店有數以二+多種同的熱狗腸 ,日日食我想要食好幾個星期。


我試左香䓤豬柳腸, 烟肉脆皮德國腸, 和磨菇豬肉腸, 薯餅好味, 薯條普


, 不過樣樣都熱辣辣, 每隻都好有特色,外皮香脆咬落去入面又多汁,


想食辣的有香辣德國雞肉腸, 那裡的阿姐介紹話這款腸初初咬不太辣,


但越食就越辣喎~ 有隻叫墨西哥肉醬腸的,都好似好得意,


不喜歡食熱狗飽的, 可以散叫腸都得, 聽聞這裡的


德國腸每天由德國師傅整好運到這裡做熱狗, 不喜歡跟餐


的亦可散叫,都只是約: 14-16蚊隻 (當然要睇咩腸啦)


我當晚忍唔住食左隻半熱狗~~哈哈


 


不過那裡地方很細小, 和傳統的快餐店無咩分別, 好小坐位, 亦因為


好小位, 我見好多客都是帶走食的, 收銀阿姐好好禮貌, 介紹


各種腸的不同之處, 服務態度極好。不會因為價錢太便宜問多句


都怕你煩!


 


昨晚和加菲到何文田去試吃一下, 我選了香䓤豬柳腸熱狗加酸瓜醬,


茄汁, 沙律醬芥辣醬伴食,一個字: “


 


麵包係在焗爐焗過 ,咬落去有少少脆口,正;洋葱切得大大塊,


亦係用爐煎過,好香口及多汁。


 


港幣25蚊一個餐: 各款熱狗一隻, 跟薯條或薯餅兩塊, 一罐汽水或熱飲,


要支裝道地綠茶的話要補小小錢。


如果唔想跟薯條薯餅的話可以跟配菜, 我印象中有幾隻, 但大約最


記得係德國酸菜。


 


另多有多種沙律配塔, 有鮮菜沙律和鮮果沙律, 其中有菠蘿芒果沙律,


都好似係8蚊一份, 芒果布丁都係6蚊一杯。


 


我覺得想試其他德國香腸或熱狗, 這裡是一個好地方!


  

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()