Brasserie Le Fauchon


地址: 中環蘇豪伊利近街45號地下


電話: 2526-8318


菜式: 法國菜


 


今年在這間餐廳慶祝生日,


我們覺得價錢好合理好抵食, 菜式都好好味,


我想我還會再去光顧的。


下次可能會試午餐~


 


每人叫了一客4 COURSES


要了半支紅酒, 紅酒不太甜有果味, 但年份不記得了。


 


:


蟹肉鮮蝦湯 (這個湯很香濃)


南瓜湯 (這個湯都幾好飲, 但我覺得唔夠甜)


配熱熱的法包 (麵包好脆好熱)


 


頭盤:


法式鵝肝 (入口即溶, 大片得來又厚身, 外皮煎得香口)


巴馬火腿配哈蜜瓜 (巴馬火腿很咸香, 哈蜜瓜很甜, 配上味道剛剛好)


 


主菜:


瑪利紅酒汁燒羊扒


羊扒好滑, 初初見以為太生, 因為我叫了八乘熟,


但看到肉質很滑有小小淡粉紅色, 但係切落去又全無血水喎?


到放入口, 先知真係有八乘熟, D都唔生, 仲好滑又無羶味, !


 


蜜糖黑醋汁燒豬手配酸菜


這個都好好食, 豬手不太肥, 很入味, 面皮的蜜糖燒得好香


本應不打算吃皮的, 但吃了一口便忍不住了, 肥都唔理得咁多呀!


(兩個菜配上兩種芥醬, 和薄荷汁)


 


甜品:


橙酒梳乎厘


蘋果酥皮批配雲呢拿雪糕


 


環境幾浪漫的, 初初外面看, 以為地方很細小, 但入到入面,


好大, 四面都係紅磚石牆, 有油畫和壁燈, 加上每桌都有一個


小燭台擺設, 好靚, 環境好舒服又好靜, 侍應服務好好, 又細心


會和客人的枱保持距離但又會在你需要她時, 出現協助! :D


 


不過有點好攪笑, 我地唔知係咪飲醉左酒, 食完晚餐既甜品,


便叫了埋單了, 竟然忘了餐飲, 哈哈, 所以未知道咖啡是否好味道呢?

或者下次再去試他們的午餐補數。 :D
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()