最近同事借左幾套碟比我睇, 我發覺我愛上了吳尊, 怎麼會有男生俊得這個樣子呀~~~

那些眼神....woo~~~~  難怪他那樣快紅起來...

最近看的碟, 一套名為東方茱麗葉, 一套叫花樣少男少女

東方茱麗葉幾好睇, 但林依晨就............麻麻, 不過在劇中的髮型很多花款, 很漂亮 ^^

吳尊及任達華演得真好, 其中有個叫艾利奧的角色都做得很好, 但不太清楚他的名子, 很惹笑~~~

 

花樣少男少女

ella 有時看起來像男孩子, 有時像女孩子....這套劇中都很多幾突出的角色, 好漫畫feel~~

吳尊比我的感覺, 有點像我以前跟開的男仔日文老師的類型, 超英俊的, 當然, 吳尊還要俊一點~

嘩, 太俊了, 望下都好, 幻想中~~~

如果像劇中的女主角般有個咁好又咁英俊的男仔守護著自己, 諗起都真係暈得一陣陣呀~~

唔好話做親密朋友, 做到好朋友都好開心呢, 有個咁型又對自己咁關心的朋友, 真是超幸福喔!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Purple@moon 的頭像
    Purple@moon

    Purple@moon

    Purple@moon 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()